Welkom!

Lieve Allemaal,

Na twee fantastische stages in Orlando en Kaapstad wist ik het zeker: ik wilde zeker nog een keer voor langere tijd naar buitenland. Maarja, soms loopt het allemaal niet helemaal volgens plan. Na het behalen van mij diploma aan de NHTV kon ik blijven werken bij PANGEA Travel, het bedrijf waar ik destijds mijn afstudeerstage liep. Daar hoefde ik niet lang over na te denken; een leuk bedrijf, relevante werkervaring opdoen en niet geheel onbelangrijk: geld sparen! Ruim een jaar heb ik fulltime gewerkt, maar de dagelijkse sleur deed het verlangen om te gaan reizen alleen maar verder groeien... En ja wat doe je dan? Ik besloot mijn hart te volgen en mijn baan op te zeggen!

Wat is het plan? Het toeval wil dat goede vriendin Annabel ook is bevangen door het reisvirus. Het eerste gedeelte van mijn reis doe ik dan ook samen met haar. Op 6 september vliegen we naar st. Petersburg in Rusland. Per trein reizen we vervolgens door Rusland en Mongolië, om bijna twee maanden later aan te komen in Beijing, China. In die tijd passeren we zeven tijdszones en leggen we ongeveer 7.865 kilometer af. De treintickets liggen al vast, de rest regelen we ter plaatse. Na dit avontuur wil ik richting Zuidoost Azië afzakken.. precieze bestemmingen zijn nog nader te bepalen. Verwachte terugreisdatum? Onbekend!

Welkom op hannahinazie.reismee.nl. Via deze weblog kunnen jullie op de hoogte blijven van al mijn avonturen... Althans, de avonturen die ik met jullie wil delen ;-).

Op dit moment zijn alle voorbereidingen in volle gang. Spullen worden bij elkaar gezocht, visa-aanvragen zijn ingediend, inentingen zijn binnen, de verhuisdozen staan al klaar en het afscheidsfeestje is gepland.

Ik hoop dat jullie mijn verhalen (weer) zullen volgen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik ze met veel plezier zal gaan schrijven!

Veel Liefs,

Has

Reacties

Reacties

Ingrid&jolanda

Wauw, geweldig Hannah. Wij gaan je verhalen volgen. Je hart volgen is volgens mij altijd goed. Liefs wij

pap harry

hoi Han,
Met gemengde gevoelens zie ik je gaan. Een ervan is dat ik het geweldig vind dat je je kansen grijpt, dit is gewoon jouw weg, een ander is dat ik het spannend vind en je erg ga missen (gelukkig heb ik Juul nog, die is nu de jongste). Je gaat een geweldige reis maken naar hele bijzondere bestemmingen en volkeren, avontuurlijk, heel anders dan je halve jaren in Florida en Zuid-Afrika, geniet en leer ervan, wat zul je "rijk" terugkomen, dit is niet te koop en dit neemt niemand je ooit af!
Doe Annabel vast de groeten en wees elkaar tot steun als het nodig is!
Liefs, pap

Helen

Na het lezen van dit eerste stuk kijk ik al onwijs uit naar het volgende. Ik ga je zeker missen Has, maar weet zeker dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Stiekem ben ik best een beetje jaloers! ;)

Veel liefs,
Helen

Wilma

Maak er een "wereld"reis van.

Floortje

Super stoer dat je gaat! En wat leuk dat je weer een verslag gaat bijhouden! Succes nog even met de voorbereidingen!

Meike

Leuk, leuk, leuk! Aan de goede voorbereidingen zal het in ieder geval niet liggen! Ik ben benieuwd naar je avonturen en verhalen, maar ga je ook wel missen hoor :) Kus!

Nathalie

Hoi Has!

Dit verhaal is al mooi geschreven en je bent nu nog maar in Nederland.. Ben heel erg benieuwd wat er nog meer gaat volgen!
Ga enorm genieten!!

Liefs Nath

Karin

Nou Hannah, stoer hoor! Ben jaloers op je! Er zijn er velen die hiervan dromen, maar slechts weinig die het ook daadwerkelijk doen! Benieuwd naar de verhalen.. Geniet!!

Michiel

Hannah,

Een goede reis en véél plezier.
Ben benieuwd naar je ervaringen en foto's.

Geniet ervan,

Michiel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!