Tropisch Thailand

Sawadeee Kaaa!

Wij gingen naar Thailand om te genieten van de mooie stranden. Ik kan je vertellen: dat is zeker gelukt, want de stranden zijn er adembenemend. (Leo DiCaprio helaas niet meer gezien haha) We moesten echt even pas op de plaats maken en alle indrukken van de rest van de reis laten bezinken.

En ondanks dat de stranden er prachtig waren, hadden we het extreme Torremolinos gehalte niet zien aankomen. De veelal luidruchtige Britten leken zo te zijn weggelopen uit Geordie Shore. Tatoeages, bierbuiken en heeeel veel te kleine bikini's waren aan de orde van de dag. Regelmatig heb ik mezelf met plaatsvervangende schaamte afgevraagd of de lokale Thai denken dat wij Westerlingen met z'n allen van god los zijn. Het Sodom en Gomorra van de 21e eeuw, zeg maar... Maargoed, wellicht hadden we dit een beetje moeten zien aankomen rondom de Full Moon periode. Ennnn.. eerlijk is eerlijk, wij zijn natuurlijk ook niet vies van een Tiger, Leo, Chang (biertje) of een Bucket op z'n tijd haha.

Conclusie: lekker op het strand kunnen liggen, een gezellig feestje op z'n tijd, maar not really 'my cup of tea' zoals de sophisticated Brit het dan weer zou zeggen ;-)

Tot dusver dus gemixte gevoelens over Thailand. Ik verwacht dat dit land nog veel meer te bieden heeft dan dat wij tot dusver gezien hebben (dat is: Koh Tao, Koh Phangan, Koh Phi Phi en Krabi). Wellicht dat ik later dit jaar nog het noorden van het land ga verkennen!

Inmiddels zijn we al enige tijd aan het reizen in Myanmar en het is nu al super speciaal! Maar daarover de volgende keer meer :-)

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een mooi én reislustig 2015!

Tot slot nog een warm welkom op deze prachtige wereld voor mijn nieuwe nichtje: Vere Elin Houdijk!

Liefs Hannah

Reacties

Reacties

Loes

Gefeliciteerd met je nichtje Hannah! Voor jou ook de beste wensen voor 2015!! Dat je nog maar heel veel mooie avonturen mag meemaken in t prachtige azie! Kan je je Myanmar update morgen niet typen? ???? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.. Haha. Enjoy! X

Ted en Lia van der Loo

Weer fijn om een verhaal van jou te mogen ontvangen, wat die Engelsen betreft lijkt het een beetje op Turkye, daar gaat het ook alleen maar om de drank en tato's, en normaal gedragen kunnen ze niet. Maar jij kunt daar wel mee omgaan. Proficiat met de geboorte van nichtje Vere, fijn dat alles goed verlopen is. Wij hebben vorige week een geweldig feest gehad bij Patrick en Daniëlle en jou toch een beetje gemist, maar jij hebt natuurlijk je eigen feestjes wel. Hier gaat over 8 uur de jaarwisseling plaats vinden en voor we het weten is het 2015. Jullie daar ook een fijne jaarwisseling en voorspoedig en gezond 2015.
Groetjes ven een stevige knuffel xxx van ons, Ted en Lia.

Ingrid en Jolanda

Gefeliciteerd met de geboorte van je knappe nichtje Vere. En ook voor jullie daar een fijne jaarwisseling en een geweldig 2015. Liefs xxxx

Karin (N)

Jij ook een fijne jaarwisseling daar!!

Karin (vt)

Happy new year!!! De beste wensen voor 2015. Geniet daar van het mooie Azie! Ik ben nu al benieuwd naar je volgende reisverslag.

maya

Hee Hannah, jij ook gefeliciteerd met je tweede nichtje, Vere; ik heb haar gisteren mogen aanschouwen. het is weer een mooi klein teer meisje.
bedankt voor je leuke kaartje en verhaal. ik kijk uit naar je avonturen in Myanmar. Leuke jaarwisseling gewenst, een heel speciale zal het wel worden, en een heel mooi en avontuurlijk 2015. xxx Maya

Floortje

Heerlijk, weer zo'n reisverslag van jou! Je beschrijft het allemaal zo mooi: ik kan me die roodverbrande Britten daar helemaal voorstellen, haha!!
Bij jou is het inmiddels nieuwjaar: heuel veel geluk voor 2015 gewenst! Wij wachten nog een paar uurtjes.

Geniet nog van Myanmar, ik kijk uit naar je volgende verhaal! Kusje van Vere en mij (en Juul en Michiel)!!

Harry

Hoi Han, Thailand heeft zeker nog heel veel meer te bieden dan eilandbezoekers! Maar eerst maar eens Myanmar, dat lijkt me nog bijzonderder. Jij zit inmiddels in het nieuwe jaar, wij over een aantal uren. Maak er weer een mooi en gezond jaar van ! En Vere was erg benieuwd naar haar tante, liet ze aan mij doorschemeren.
x x pap

Wilma

We hebben er even op moeten wachten maar gelukkig weer een reisverslag uit den verre. Heerlijk. Na een rustige oudjaarsnacht is het nieuwe jaar zonnig begonnen. Wat zal het brengen? Goede reis verder. X

Meike

Op de foto's geen Geordies te bekennen, jammer haha ;) Mooie foto's!! Ben ook erg benieuwd naar Myanmar. xxx

Nathalie

Hoi Has! Lekker bruin geworden? Tussen al het zand en de biertjes door;-) Je hebt iig je ogen uit kunnen kijken ;-) Heel veel plezier verder in Myanmar! X

Greet

Hoi Hannah! leuk om te lezen hoe het met je gaat. Gelukkig vermaken jullie je nog prima! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen van Myanmar.

xxx

Marloes

Hihi Has ik moet echt lachen om de manier waarop je dingen omschrijft, prachtig!
Mooie tussenstop was Thailand, alles even laten bezinken en hop weer door naar het volgende moois!

Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!